Sunday, December 26, 2010


Realize Something


.." Happiness "..
da suitable word to describe my feeling now..
wanna to know??
let me story about it...^_^

bru2 niy kak aku yg kat shah alam balik mai kedah..
sja nk abiskan cuti ngn family kat cnie..
bez sgt2 bila dapat berkumpul sumer skali..
walaupun ape yg dirancang xmenjadi..
" holiday at pulau aman " 
chalet penuh...huuuu..
tp myb da hikmah kami xjadi pi cna...
apepun we have a barbeque at " rumahku syurgaku "

really hepy..
n sepanjang cuti niy..
aku da realize smething..
family is the most important in my life..
mmg aku da prob ckit,tp bla aku  dok sensorg tnpa fmily..
aku rsa cam kosong..really lonely..
walaupun da kwn2 n bf yg ley hepykan aku time tue..
i'm still thinking bout my family..
btul lar kata org..
" ukhwah sesebuah keluarga itu mmg kuat " 
tapi mmg aku xnafikan..
aku sanggup ketepikan kwn2 aku hny krn family aku..

by da way..
xlma lg aku akan dapat dua org ank menakan..
waaa..really excited..
ank abg aku n ank kak aku yg kat s.alam..
awal taun dpan ank abg aku akn lahir..
dalam blan 8 or 9,ank kak aku lak menyusul...
hopefully to my kak aku,n my kak ipar..
jga ur baby leklok k..
xsbar nk tgok baby comey..^^
n one more thing..
hjung taun dpan,dua org kakak aku akan berkahwin..
alhamdulillah...
makin bertambah family aku..
lpas niy sure bez klu pi jln2 ngn sume..^_^

papepun " hepy family " together..
juz ape yg aku thu skrg..
aku tkut kehilangan my family...
hopefully Allah sentiasa menjaga keluargaku..
aminnn...

p/s : mlm niy agak ber'feeling' ckit..hehe

No comments: