Thursday, February 3, 2011

ஐ buzy..buzy.. ஐ

assalamualaikum..
aku kembali nk merepek lam blog aku nih..
da lma aku xmengupdate blog aku niy..
besa lar macam2 hal berlaku..
brodband aku xbyaq lg..so,suma yg berkaitan ngn internet trpaksa ditngguhkan..huhu..
apepun,skrg aku da bley gna net..seb bek ada brodband kak aku..
n now,aku da kat shah alam..

bila aku da kata aku  da kat shah alam,,
that's mean bermula lar kehidupan aku yg baru,,
cewahhh,,ayat xley blah kn..haha
aku da start prktikal da 2 arie lepas..
adoiii..punyalar ketaq time first2 mcok opis ..
macam2 aku pkiaq...
tp akhirnya alhamdulillah..setakat niy..aku still lg bley handle kja yg diorg bg..
actually,time aku mcok opis ari tuh,suma staf da pkat cuti..
so opis teramat lar sunyi..
n aku sampai nik ngantuk wat kja..haha
tp start arie isnin nie..aku akn ada team leader aku sndiri..
haishh..tkut lar plak..
hopely aku ley wat..huhuhu..

by da way..
kat shah alam niy aku still lg xdapat ingt jln nk pi tmpat kja..
yea lar bru 2 arie kn..
lg plak kak aku xbpe chat..
so aku tgh fening cmner nk g tempat kja..
but aku hrap everything will be fine..=.=

erm,one more thing..
aku da dapat SAKURA DOLL..
satu set..
pdud yg bg..comey2 sume..
eeee..skenyer aku..
tp aku xdan nk update pic2 sakura tue lg..
xsmpat..huhu..
haa..lg satu..
aku nk tmbah lg satu dream aku..
nset xperia x10 mini pro..
aku akn dapatknnya gak..
doa2kan erk..hehe..

k..lar..aku da byak kja yg nk kna siapkan..
arie isnin da due date dy..
hopely smpat lar aku nk siapkan..
k..sayonara..



No comments: