Thursday, August 21, 2014

** 20082014**






Let it go...let it gooo ( amboi tba2 masuk mood frozen sat) besa la nk cover mood DOUBLE - TRIPPLE 
sdey nih..huhu 
Aik?? awat entry kali niy juz caption date jer..hmmm..sumthing fishy here..ek eleh fishy la sgt..awat xhentam udang,sotong bagai tue..haishh dh melalut dh.. -.-
apepown ada sumthing dgn date..realllyyyy special..for me lahh..uhuk uhuk

20082009 -----> first anniversary relationship aku dgn sumOne 
20082014 -----> 5th anniversary n last relationship aku dgn sumOne tuh jgak..
(ingtkan dapat la flower ros sekuntum..tp lain jadiknya) **JGN NK BERANGAN**
see..tw dh kn apa kna ngn tarikh tue..bermakna sgt youu..huhu 

tp mcm cliche x crita aku nih..
5 tahun kawan tup2 roboh ditimpa kayu..aduhhh sakit gila..salah sapa??hmmm
salah dua2 kowt..salah sapa lg bnyak??
salah aku lah kowt..sbb apa? (haishh bnyak la plak soalan)

aku niy ego (dya la kta mcm tue) n tahap kesabaran aku mmg nipis gila kann..senipis kulit bawang..myb nipis lg dari tu..haa nmpak x tahap kesabaran aku tara mana..
soooo bila org dh mula ckap kasaq ngn aku..dh pnggil aku niy "PEREMPUAN" n siap ada "LOL" n "NOOB" la bagai,kta mcm2 dekat aku..so kesabaran aku yg mmg dh nipis niy mmg xley tahan la..
bnyak kali dh..myb salah aku jgak..tp dya slalu provoke aku..last2 mmg xley tahan lahhh kn..asyik kena hentam ja..huhuhu... (actually ada reason yg lain,tp malas nk cita) senang cita smua salah aku lah..
so,dh xsefahaman..ini lah jadinya........

at last,aku decide keputusan yg paling GILA skali..tw sbb pa gila..gila la sbb aku sndiri mcm xpercaya ngn keputusan yg aku buat niy..tp xpala..nk wat cmna..dya pown nmpk cam xkesahh jaa..soo HATI kuat lah !!
mcm teruk sgt kn..helllooo 5 tahun weih.. jgka masa lama tw klu nk lupa pown..
adoyai hati..dah2 la nak bersedih pown..
tapi nk tereyak jgak boleh dak..(cam poyo ja kann) 
*i need sum1 shoulder rite now* serius!! T_T


okay lahh..xmw cta pnjg..stg drpd xmerambu jd banjir lak..wuwuuw
apapown doa2 kan lah aku kuat n xdk mai keja gila lam pala otak aku niy..
besa la bila otak xberada pada kewarasan yg betul..huhu =.=



mood : aku nk jenjalan hilangkan penat kepala otak hati aku nih...*rindu laut* ok bai..(alamak,trademark mytwin,mnx halal yer) hehe smpat lg gelak,lam hati dh renyuk dh..huhu :'(
 sory klu annoyed sgt baca entry aku kali nie..tp dlm blog niy ja aku ley luah perasaan..
eh! tapi niy blog aku kn..ada aku kesah ??! :P

No comments: